Despre mine

Fotografia mea
str. Horea nr.7, ap. 4, Satu Mare, Romania
Email : danvio02@gmail.com, Vodafone : 0720109345, Orange : 0742700810, www.mediatorsm.blogspot.com ID Skype : mediatordanciu

04.03.2010

Rugaciunea mediatorului

Rugaciunea împăciuitorului(mediatorului)

Doamne, fă din mine un instrument
Al împăcării dintre oameni.
Unde este ură, eu s-aduc iubire,
Unde e jignire, eu s-aduc iertare,
Unde-i dezbinare, să aduc unire.
Unde e greşeală, s-aduc adevărul.
Unde-i îndoială, eu s-aduc credinta.
Unde-i deznădejde, eu s-aduc speranţă,
Unde-i întuneric, eu să fac lumină,
Unde-i întristare, s-aduc bucurie,
O, Învăţător Divin,
Fă ca eu să caut
Nu atât să fiu mangâiat, cât să mângâi eu pe altul,
Nu atât să fiu eu înţeles, cât să înţeleg eu pe altul,
Nu atât să fiu eu iubit, cât eu să iubesc pe altul,
Căci cine dăruieşte, acela primeşte.
Uitând de tine însuţi, să înţelegi pe altul,
Iertând pe altul, găseşti şi tu iertare.
Murind, învii la viaţă.
(Francisc din Assisi)

Un comentariu: