Despre mine

Fotografia mea
str. Horea nr.7, ap. 4, Satu Mare, Romania
Email : danvio02@gmail.com, Vodafone : 0720109345, Orange : 0742700810, www.mediatorsm.blogspot.com ID Skype : mediatordanciu

28.09.2010

Bun simt

Am primit cateva comentarii, de la un anonim, in care niste colegi de-ai nostri erau infierati si pusi la punct, inclusiv afirmatii defaimatoare despre acestia. In alt comentariu eram indemnat sa lupt impotriva capetelor corupte din justitie si de asemenea impotriva unor colegi mediatori din conducerea Consiliului de mediere.
As dori in primul rand, ca acela care face afirmatii defaimatoare la adresa altor colegi de-ai nostri sau impotriva oricui, daca este ferm convins ca asa stau lucrurile, as considera de bun simt sa-si decline identitatea. Asta ca sa stiu si eu cu cine stau de vorba.
In al doilea rand indemnurile la lupta, nu cred ca sunt tocmai binevenite, deoarece stimate coleg (presupun), asa cum am afirmat in precedenta publicare, eu m-am facut MEDIATOR, si asta presupune in primul rand sa sting conflicte, nu sa le generez. Nu m-am facut mediator ca sa lupt cu Justitia sau cu oricine altcineva, ci pentru ca sa lupt cu mentalitatea concurentiala care ne-a adus unde suntem acum. Si pentru asta am un argument suficient de solid ca sa dea oricui de gandit : soarele ne lumineaza pe toti la fel indiferent daca suntem buni sau mai putini buni, daca suntem mai destepti sau mai putini destepti, mai corupti sau mai putin corupti. Cine sunt eu ca sa judec cine e corupt sau nu ? In momentul in care am ales sa fiu mediator, am constientizat ca nu mai trebuie sa fac judecati de valoare, si asta ar trebui sa intelegi si dumneata indiferent cine esti.
Eu, pana in prezent, de la deschiderea biroului si inceperea profesiei de mediator, mai 2010 am ajuns la 20 de cazuri de mediere solutionate. Am o singura intrebare stimate coleg: cate cazuri de mediere ai inchis pana acum ? Daca ai un raspuns la aceasta intrebare, si ma refer la un numar cu o cifra sau doua, atunci da, faci mediere. Daca nu, si esti atent la ce fac altii sau ai niste lupte de dus, atunci poate ca ar trebui sa te gandesti daca ai ales bine profesia asta ...
In rest, tin sa precizez ca voi aproba comentariile constructive si pertinente despre aceasta profesie si despre cum putem face schimburi de opinii cu privire la mediere si experienta noastra de mediatori. Cele care nu se inscriu in aceasta categorie si sunt belicoase sau contin afirmatii defaimatoare la adresa unor persoane pe care nu le cunosc personal, sau la adresa unor colegi pot sa afirm ca nu le voi aproba spre publicare. Sincer si onest.
Mult succes tuturor care au ales aceasta frumoasa si onorabila profesie.

Cu multa stima si consideratie

Viorel Danciu - mediator autorizat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu